torsdag 21 juli 2011

sitter på tåget på väg mot oslo nu.
härliga tider.

har lite resfeber, men det reder sig nog med tiden!
hoppas jag slipper ångest och bajs när vi är där.
kommer hem på måndag, sen är det bara en vecka kvar på semestern!
fan vad tiden går fort.

igår fick jag världens ångest över dharma.
fattar inte att hon är borta.
hon kan inte bara vara död.
det går inte in i min skalle!
jag vill ha henne tillbaks nu.
nu på en gång vill jag ha tillbaks henne!
såg tatueringen jag har gjort i hennes ära.
då brast det.
höll på att börja gråta, men jag höll mig.
var bland så mycket folk så jag kände inte att det riktigt var tillfälle!

saknar micke som fan också.
även fast det har gått 6 år nu så är det svårt att förstå.
svårt att förstå att han också är borta och aatt jag aldrig kommer träffa honom igen.
helt sinnessjukt är det.

men med tiden ska väl saker bli bättre.
dom säger ju att tiden läker alla sår.
det är något jag inte tror på!
usch och blä för de ordspråket.


Nu orkar jag inte skriva mer.
har massor att skriva, men pallar inte.

fred & kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar