måndag 25 juli 2011

141.

känner sån otrolig saknad.
det blöder i mitt hjärta.
saknar dharma och pelle så sjukligt mycket.
vet snart inte vart jag ska ta vägen.
saknar.
saknar.
saknar.
vad gör man åt all saknad?
jag kan inte gråta.
jag kan inte skrika.
jag kan inte få ur mig det.
det bara stannar där inne som nått svart moln.
varför?
varför kan jag inte bara få ut det?
jag vill så gärna.
jag vill gråta.
jag vill skrika.
jag vill kasta saker.
förstöra.
fan vad jag vill.

ser på hjärtat på handleden.
det påminner mig om dharma.
om saknaden.
om hennes liv.
det påminner mig om att hon inte finns mer..
att hon tog sitt liv.
att hon valde att inte leva längre.
jag som trodde att det var bättre med henne.
men jag hade så fel.
jag önskar jag kunde insett.
att jag kunde ha fattat tidigare.
men det är svårt.
hur skulle jag någonsin kunnat veta?
finns det möjlighet till att jag skulle kunnat veta att hon inte ville leva längre?
fan.
jag önskar jag hade gjort något i tid.

snackade med henne bara någon vecka innan.
hon lät så glad.
vi skrattade och tjoade i telefonen.
hon var så glad.
träffat kille.
nytt hem.
nytt allt.
kanske var det de som skrämde henne så?
kanske.
vem fan vet egentligen?


fan.
fan.
fan.
fan.
fan.
fan.
fan.
fan.
fan.
jag vill förändra det som har skett.
ändra tiden.
det går inte.
fan.
fan.
fan.
fan.
fan.
fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar