onsdag 9 mars 2011

space oddity.

sitter här och lyssnar på musik.
njuter av att ha vaknat tidigt igen.
^_^
lite tråkigt är det dock.
finns inte så många och prata med och lövis sover.
får ta och väcka honom snart med frukost på sängen kanske.
då blir han nog glad.
^_^
det blir nog ägg och grönsaker.
mums!

idag ska jag på terapi.
efter det tänkte jag gå en långpromenad i det fina vädret!
solen skiner och himlen är klarblå!
underbart!

imorgon är det dags för mötet med jobbet.
går sönder.
vill inte!
skulle gärna skicka någon annan, men ja.
bara att bita i det sura äpplet!
jag är starkare nu!
jag klarar deras mobbning.
right?
jag fixar allt.
har jag fixat detta året, så ska jag nog klara ett möte!
^_^

nä, nu ska jag börja med frukosten!

fred & kärlek
em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar