torsdag 10 februari 2011

Denna texten skrev jag och bexu tillsammans för ca 2 år sedan efter att jag sagt upp vänskapen med en otroligt falsk människa!
Tycker om den faktiskt.



Bakom väggar och fönster iaktar
spenderar dina dar
allt är om andra, har du ditt eget liv kvar idag?
Det du ser är vad andra gör, chef över vad andra bör
och om detta är livet varför ska jag stanna för?
Sprider prat till höger och vänster,
när du gör det så känns det.
så ta en titt på ditt liv innan du ser mitt så kanske det blir bättre?
kan du inte klättra upp i dig, utan att putta mig?
härliga tider, men nu kan du glömma mig.
jag drömmer mig bort där ej nått osant styr
men det osar ny tid, så fly dit
när du hör mig, vad känner du då?
när du gör det, var tänker du på?
säg mig vad tänker du på?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar