söndag 20 februari 2011

solen.

har precis varit ute på en liten promenad.
jag, bex, marley och nila.
nila var bara med i början och i slutet.
:)

idag är en rätt keff dag.
imorse var den värre än nu dock.
såg ingen mening med att vara uppe.
ingen mening med något.
tröttsamt.
är ledsen.
trött.
arg.
förbannad.
förvirrad.
allt på samma gång.
jag vet inte riktigt vart jag ska göra av alla känslorna.
alla tankar.
alla dessa jävla tankar.
dom äter upp mig inifrån.

min hjärna är som överkokt potatis.
bara mos och torrt.
ensamt.
förvirrat.
tröttsamt.
:(

jag vet att ni inte gillar att jag skriver om alla mina mörka tankar.
men jag vet inte vad jag ska skriva om annars.
vilka kläder jag hade på mig igår?
njäe. inte min melodi.
tröttsamt att behöva förklara sig hela tiden, men..
ja.
några fattar, några fattar inte.
jag vill inte diskutera det jag skriver på bloggen i vanliga livet.
det räcker här.
punkt.

fred & kärlek.
em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar