söndag 27 februari 2011

gift.

sitter och snackar med min fina vän D på msn.
och nya vän M...
vi kommer fram till att Careema bara proppar oss fulla av gifter.
gifter som inte hjälper ett smack.
varför proppar jag mig full varje dag?
Varför?
Varför blir jag "tvingad" till att äta dom?
jag ska fanimig sluta med dom.
med allihopa.'
ska dock försöka få ut lyrica.
dom ska vara skitbra mot ångesten...
och ångesten är det jag har problem med nu.
mest iaf.
D och M, dom är bra dom.
får en att inse vad som är upp och vad som är ner.
allt är inte kantrat.
:)

idag kommer michelle över.
underbart.
har längtat efter henne som en tok.
ska bli så nice att träffa henne igen!
:)
vi ska nog ta en promenad till Pelles grav.
jag har inte vågat mig dit än
ska nog våga idag.
det 'är nog inte så farligt som jag tror.
hoppas jag iaf.

nu orkar jag inte skriva mer.

fred & kärlek.
em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar