tisdag 15 februari 2011

mitt mående.

jag blir så jävla trött.
trött på folk som tror dom vet.
folk som tror dom har någon som helst jävla aning.
lägger sig i som aldrig förr.
säger vad jag mår dåligt över.
fuck off.
det är ingen förutom min närmsta vänner som vet.
jo, mina läkare också.
sen är det ingen annan som har någon jävla aning om varför jag mår som jag gör för tillfället.
sluta snacka eran skit.
sluta kasta skiten på mig!
ni gör saker värre.

dom ni tror skadar mig mest,
det är som som älskar mig mest.
dom som hjälper mig stå på mina två fötter.
dom som fixar allt åt mig, när jag har rasat till botten.
hur kan ni klandra dem?
hur fan kan ni med?
hur fan kan ni med?
jag blir rasande.
kokar inombords.
låt bli era jävla as!

Varför lägger ni er i från första början?
ni som inte bryr er om mig.
varför lägger ni er i?
varför?
låt mig vara för fan.
jävla as.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar