tisdag 3 maj 2011

119.

idag var jag och lämnade blod- och kissprov på företagshälsovården.
andra och förhoppningsvis sista gången jag gör det!
på torsdag ska jag träffa min läkare och höra vad hon har att säga om allt som händer just nu!
ska inte bli tvingad till att ta antabus mot min vilja då jag inte är alkoholist.
jag ska inte behöva dras med en diagnos som jag inte har, dvs Skitzofreni som företagshälsovården skriver på mitt sjukskrivningspapper.
det är ren bullshit och jag hamnar i väldigt fel situation genom att han sjukskriver mig för saker som jag inte är!
jaja, nog om det.
 
på torsdag kommer iaf den slutgiltiga domen, kommer jag fortsätta på mitt arbete, blir jag avskedad eller säger jag upp mig?
vi får helt enkelt se på torsdag eller fredag.
förhoppningsvis slipper jag allt som har med jobb att göra och blir sjukskriven, då kan jag börja plugga 15 augusti som planerat istället för att jobba! hejja hejja hejja!
håll era tummar och tår!

annars är livet som vanligt, fullt med ångest och lidande, men jag biter ihop.
jag klarar detta.
bara jag kommer in på rätt spår igen så är det lugnt!
jag fixar det.
jag fixar det.
jag fixar det!
vad tror ni kommer hända?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar