tisdag 24 maj 2011

122.

sitter i fåtöljen och hör simpsons i bakgrunden.
msn fönstret blinkar orange.
treon smälter i glaset brevid mig.
men huvudet är inte med.
över en vecka har jag haft ont i huvudet nu.
jävla antabus!
är säker på att det är den som ger mig denna jävulska huvudvärk!
fan.
men snart är det slut med skiten, snart snart snart!
hoppas jag iaf.

annars är det dags för pissprov imorgon.
är nervös.
även fast jag vet att det borde vara negativt.
det var det dom 2 senaste gångerna iaf.
så varför ska det inte vara det nu?
:)

mår sådär nu för tiden.
mestadels bra.
men ibland sveper ångesten över mitt bröst och jag känner att jag lever.
men jag känner mig ändå mest glad.
glad över vad jag lyckats med.
glad över vart jag befinner mig nu.
glad över att jag orkat mig tillbaks till jobbet!
glad glad glad.
ni hör rätt!
ni få som är kvar och läser.

vet att jag inte skrivit på länge, men..
lusten har inte funnits.
den har liksom runnit bort på något sätt.
kanske för jag mår bättre?
ja, kanske.
:)

i augusti börjar jag som sagt plugga.
börjar bli riktigt nervös nu!
kommer jag verkligen klara det?
gaah.
nervöst nervöst nervöst!
men det ska nog gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar