söndag 1 maj 2011

60 frågor och svar.

1. Hur gammal är du om fem år?
32

2. Vem var den sista du träffade?
Bexu

3. Hur lång är du?
168 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
Minns ej.

5. Vem ringde du senast?
Vantöl.


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Det var till Kimberli och det stod "Hur kom det sig? Kanske inte jag har att göra med iofs. haha. :) Vad gör du nu då?"
 
7. Var är dagens planer?
Picknick i vitabergsparken med bexu & erik.


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms, alla gånger!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda, men pappa är död.

10. När såg du senast din mamma?
Min födelsedag 2010.

11. Vilken ögonfärg har du?
Brun

12. När vaknade du idag?
11.30

13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja, Ramses.. som visade sig att inte vara Ramses. Han fick ett mysigt hem i några timmar iaf. :)

14. Vilken är din favoritplats?
Mitt hemliga rum.

15. Vilken plats föredrar du minst?
T-centralen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis något varmt land.

17. Vad skrämde dig som barn?
myror, spindlar, monster, bränder, sova.


18. Vem fick dig att skratta senast?
Bexu.


19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
nej.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
massor.

23. Hur många landskap har du bott i?
2.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, mer än en gång! haha.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota.

26. Är du social?
När jag mår bra och orkar.

27. Vilken är din favoritglass?
oj.. gräddvaniljglass eller mjukglass!


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
betala mina skulder och sen åka utomlands.

29. Tycker du om Kinamat?
OM NOM NOM

30. Tycker du om kaffe?
OM NOM NOM

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Olika.

33. Kan du spela poker?
Ja.

34. Tycker du om att mysa?
Ja, det är super

35. Är du en beroendemänniska?
jo, en del.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Min tvillingbror och min halvbrorsa!

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet och pool. :p

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Nöjen.


42. Äger du dyra smycken?
nej

43. Har du någon gång testat narkotika?
Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Mina mediciner och knäckebröd.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Ante!

46. Välj ett ärr på din kropp?
alla mina ärr, dom har en historia allihopa!

47. Vad har du för ringsignal?
Nån bra. ;)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja, jag tror det

49. Flirtar du mycket?
Jag flörtar faktiskt inte alls

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
På jobbet.

51. Kan du byta olja på bilen?
njä, men det borde inte vara så jävla svårt.

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej jag har inte ens körkort

53. Vilken var den senaste bok du läste?
En bok om acceptans, den heter Att leva ett liv, inte vinna ett krig.

54. Läser du dagstidningen?
Ja, på nätet.


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
 nejnej!

56. Dansar du i bilen?
Om det kommer en bra låt, ja! :)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Vet inte, lyssnar inte på radion så ofta.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
mina personuppgifter till a-kassan.

59. När var du i kyrkan senast?
För några månader sedan, var på begravning.
 
60. Vilka personer utmanar du?
Alla! Länka till era svar så jag får läs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar