lördag 14 maj 2011

121.

nu var det ett tag sedan jag skrev.
blogger har inte funkat och jag har inte haft någon större lust att skriva heller.

har iaf börjat jobba nu.
började i måndags och det går faktiskt bra!
:)
trivs igen och det känns bra!

för några dagar sedan fick jag reda på att jag kom in på mina studier,
så den 15 augusti börjar jag plugga till barnskötare.
ska bli fett roligt och jag ser fram emot det jättemycket!
:)
Ska bli skönt att få lite mer kött på benen inom mitt yrke.

annars så funkar livet bra nu!
har varit helt nykter i 1 månad idag.
känns toppen, men lite tråkigt att alltid vara nykter när alla andra är fulla.
haha.
men det går allt bra ändå! :)

nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och mysa lite,
få lite mer färg och ladda kroppen med lite d-vitamin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar