söndag 29 maj 2011

123.

hej alla!
går ett tag mellan bloggningarna nu har jag märk, men så får det vara!
jag mår bättre och bättre, dock har jag slarvat med medicinerna nu i dagarna så ångesten ligger på toppen.
men det ska nog bli bra när jag får igång medicinvanorna igen!
har slarvat pga att jag har sovit hos min svärmor och inte haft medicin med mig.
men imorgon är en ny vecka och då även nya tag!
:)

annars har helgen varit lugn, som alltid nu för tiden.
min 6e vecka som nykter från alkohol.
typ min 8de vecka nykter från cannabis.
känns underbart!
jag är stolt över mig själv och det borde jag vara.
har klarat att gå på flera fester utan att bli suktad och det känns grymt!

igår var jag, michelle, tony och bexu på bio!
vi såg baksmällan 2..
den var sådär måste jag säga.
ingen höjdar film, men jag ångrar inte att jag gick heller.
det är mysigt med bio!
sen har jag färgat håret på michelle.
först svart, sen några dreads blonda och sen de blonda dreadsen gröna.
det blev skit nice!
:)

har inte så mycket mer att berätta nu, skriver mer senare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar