onsdag 13 april 2011

100.

ja, nu har jag skrivit 100 inlägg.
eller jag tror jag har skrivit fel någonstans, så det blir väl 99.
skitsaksamma.

sitter här hemma i stugan med bexu och chriss.
dom spelar tvspel medan jag bara sitter här på golvet.
har inget roligt att berätta idag heller.
bara det att jag har ångest idag, trodde jag skulle slippa, men men.
det gör inte så mycket.
antar att det är för jag börjar jobba snart.
ångesten liksom kryper sig på mer och mer ju närmare måndag jag kommer.
men det ska samtidigt bli skönt att göra någonting.
men det suger att mitt jobb inte har "råd" att ha mig på 50% en längre tid.
eftersom jag måste vara sjukskriven 50% för att hinna med min terapi.
hmm.
jaja.


imorgon kommer mange hit.
ska bli trevligt.
:)


skriver mer sen.
när jag hittat på nått att skriva om.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar