onsdag 20 april 2011

108.

tredje dagen med antabus idag.
på nått mysko sätt känns allt bra!
tar dom på jobbet med min chef.
vi sitter och snackar lite, sen går jag hem igen!
:)
känns skönt att försöka vinna deras förtroende igen.
:)

idag har jag en sittahemmaochnjutadag.
känns helt sjukt skönt.
orkade inte följa med lövis ut, så sitter här hos hans mamma istället.
:)

inatt drömde jag massa sjuka drömmar.
snuten kom och knackade på dörren och lövis fick lämna pissprov på uppfarten.
men jag klarade mig för jag redan går och lämnar pissprover på företagshälsovården.
sjukt.
som tur var så var det ju bara en dröm!
sen var det en massa annat konstigt också, men dom minns jag inte förtillfället.
:)

ikväll blir det att bjuda lövis mamma på rostbiff i ugn.
smarrigt värre!
hoppas hon kommer tycka om det.
inbäddad i vitlök ska den vara har jag hört.
omnom nom nom.

Har ni förresten märkt att det inte är lika mycket ":(" som ":)" i bloggen?
kanske börjar jag bli mer positiv?
ja kanske.
ibland känns allt åt helvete, men ibland känns allt helt sjukt bra.
just nu känns allt toppen!
sitter och lyssnar på min underbara favorit Lauryn hill - can't take my eyes off  of you.
njuter och sjunger för fulla muggar!
:)

nä, nu blabblar jag bara en massa skit. haha.
skriver mer sen när jag har nått vettigt att berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar