onsdag 6 april 2011

85.

nu sitter jag hemma hos bexus mamma.
bexu ska åka och simma, men jag kan inte följa med.
tatuerade ett litet hjärta på handleden igår, så det måste läka innan jag simmar!
attans.
jag är så jävla sugen på att bara flyta omkring i det varma vattnet!
istället får jag sitta här och tråka för mig själv.
får väl komma på nått roligt att blogga om så det blir lite intressant att läsa1
medicinerna är typ det enda jag kommit på hittils liksom.
haha.

idag är jag iaf rätt glad.
inte så mycket ångest som jag brukar.
hoppas jag slipper ångesten helt idag.
:)

nä, nu har jag inget mer att skriva för tillfället.
ska ta mig en macka och en kopp kaffe.

fred & kärlek
em.

p.s jag älskar michelle! d.s

3 kommentarer:

  1. Niiicerss att simma!

    Svar på det andra:

    Jag vet, men när jag fick dom så åt jag dom högst 4-5 ggr i månaden, när det hade vart flera jobbiga nätter i rad och jag verkligen behövde en break.. haft det sen jag var liten, kanske 11? Har blivit värre tyvärr, fast jag har mer koll på vad jag kan göra för att lindra det.. träning, kyla ner benen och alkohol, bland annat! :P Ps. Du behöver inte svara i min blogg, svara här istället. Det blir så offtopic, haha. :P

    SvaraRadera
  2. Usch vad hemskt att ha haft det så länge! Lider med dig! Själv har jag bara haft myrkrypningar av propavan. Usch för propavan alltså!

    SvaraRadera
  3. Ja, skulle aldrig äta det.. lär ju bli tusen gånger värre. :((

    SvaraRadera