torsdag 7 april 2011

89.

nu har jag precis kommit hem från terapin.
råkade hoppa på fel buss i ektorps centrum, så jag hamnade i gustavsbergs centrum!
haha.
som tur är så har jag en väldigt snäll svärmor som kom och hämtade mig!
kände mig ensam och vilsen när jag stod där i gustavsberg, så det var skönt när jag såg en bil jag kände igen!
:)

terapin idag gick jättebra!
vi var bara 3st som kom idag, men det var lugnt och skönt.
hade med mig en låt i läxa som jag visade upp, dom andra tyckte om den!
det var Abakus - A whole new way of looking at the day.

Där kan ni lyssna. :)

Annars idag kommer Micke och Saila över på middag.
ska bli roligt att träffa dom båda igen.
:)


nu ska jag hitta nått att äta på innan middagen, magen kurrar som aldrig förr!

fred & kärlek
em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar