tisdag 19 april 2011

107.

mötet igår hade en annan utväg än vad jag hade hoppats på.
men nu är det bara att bita i det sura äpplet och spotta sig i händerna och göra det som göras ska.
började käka antabus igår, då mina levervärden tydligen var på tok för höga..
vilket jag anser är lite mysko, men jag kan skita i att supa för mitt jobbs skull, absolut!
ska även lämna random drogtester på företagshälsovården.
känns väl sådär alltihopa, men det måste göras.
dags att ta tag i livet.
:)

annars är det rätt bra med mig.
är trött och helt slut mentalt, men det löser sig alltid.
allt har en tendens till att lösa sig till det bästa, alltid!
:)
slut på negativa tankar nu känner jag.

nä, nu ska jag ta en cigg och softa lite i solen!
:)



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag tänkte tipsa dig om att kolla in min bloggshop där jag säljer unika crystal bullet halsband, och även snart kommer att sälja andra smycken skapta för hand av främst naturprodukter.
    Välkommen in!
    Kram Johanna-Sofia
    http://creativity.webblogg.se/

    SvaraRadera
  2. Det låter fint. Vissa saker är man helt enkelt tvungen att göra för att hamna på rätt spår.
    Jag har själv gjort en del jobbiga grejer på sistone, vilka utmanat min ångest, men ger en sån lättnad när det väl är gjort!

    *kram*

    SvaraRadera