torsdag 7 april 2011

87.

nu sitter jag här i soffan hos bexus mamma igen.
har varit på tidig terapi och snart bär det av igen för gruppterapi.
hittar dock inte min bok, det suger rätt hårt.
den ligger säkert nedpackad någonstans där jag inte kan hitta den.
men men.
får väl lov att kolla med någon annan.
:)
Inget som inte löser sig.

Annars så är det rätt bra.
dagarna bara svischar förbi och saknaden blir bara större.
snart börjar jag även jobba igen.
känns läskigt.
vet inte hur jag ska klara av alla förändringar, men det är väl bara att bita i det sura äpplet.
:)

ikväll blir det middag med familjen och Micke.
jag och bexu bjöd in oss själva på middag när vi hörde att micke skulle komma.
haha.
man får vara lite fiffig ibland.
vill ju träffa både familjen och micke, så två flugor i en smäll!
:)

nu kallar toaletten efter mig!
hörs senare.

fred & kärlek
em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar