tisdag 5 april 2011

84.

idag saknar jag så mycket.
saknar micke, saknar pelle, saknar dharma.
saknar alla som inte finns med mig längre.
det kommer bli en påfrestande dag.

i år är det 6 år sedan micke gick bort.
6 jävla år.
kan själv inte förstå att det är sant.
saknar honom så sjukt mycket.
han var den enda människan i världen som har fått mig att tro på mig själv.
helt jävla sjukt!
han fick mig att få självförtroende för första gången i livet.
älskade micke.
älskade pelle.
älskade dharma.
hur klarar jag mig utan er?

hur klarar man sig utan dom man älskar som mest?

fred & kärlek
em.

3 kommentarer:

  1. tycker du ska kolla in lindas blogg!! :)

    Allt bra annars?
    kram

    SvaraRadera
  2. jadu vännen. jag har ingen egen personlig erfarenhet av människor som lämnar oss alldeles för tidigt mer än att jag var tillsammans med en kille vars lillebror dog i en tragisk singelolycka. talade ganska mycket med min dåvarande svärmor och hon hade en sak att säga om hur man lär sig att leva utan dem man älskar. "man går inte vidare, man börjar om utan dem" sa hon. samma råd gav jag till dharmas pojkvän på din fest, och det är väl tyvärr det enda stöd jag har att komma med.

    SvaraRadera
  3. tack snälla du!! :)

    härligt, bra men sjuk bara :(
    kram

    SvaraRadera