torsdag 21 april 2011

det börjar fastna allt nu.
vad det är jag har gett mig in på.
det blir iaf studier, men fortsatt anställning vet jag inte.
får se.
måste tänka fram och tillbaks och fram och tillbaks igen för att kunna få någon rätsida på skiten.
Nu är jag iaf sjukskriven tillochmed den 9de maj.
sen efter det måste jag vara säker på vad jag ska göra.
blir antagligen sjukskriven 50% och plugga 50% om allt går som jag planerat.
sen hur det blir med jobbet är en helt annan femma.
vill jag ens gå tillbaks?
äsch, det är inget jag ska diskutera här.
finns FÖR många nyfikna skitsnackare som läser det här redan.
lämnar sina gömda fotavtryck precis som om jag inte skulle veta vilka det är.
bahaha.
jag vet mer än vad ni tror ska ni se!

hoppas iaf att utbildningen kan ge mig något gott.
:)

snart bär det av till terapin igen.
urk och stön.
men det är bara att göra det, det är gott för mig!
:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar