måndag 4 april 2011

nu är jag äntligen utskriven ifrån psyk.
det vart en vecka drygt där inne.
känns skönt att vara tillbaks till verkligheten igen!
ångesten är kvar, men självskadetankarna är inte i huvudet längre!
det känns skönt som fan!
vart riktigt rädd där ett tag..
när jag började hallucinera så blev jag rädd som fan.
inne hos läkaren såg jag spindlar som kröp på väggen.
han måste ha trott att jag var helt jävla efter. haha.
det bjuder jag på.
kunde ju inte hjälpa vad jag såg!
:(

sitter hemma hos lövis mamma.
har ätit lite macka och nu sitter vi bara och tar det lugnt!
ska snart åka ner till stugan igen.
:)
känns härligt att bo där nere igen!
det enda jobbiga är att toaletten inte funkar.
men men.
småsaker som behövs göras för att man ska trivas till 100%.
men det löser vi.
:)

har inget mer på hjärtat för tillfället.
ha det bäst alla som läser!

fred & kärlek
em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar