måndag 4 april 2011

dagarna går och saknaden blir bara större och större.
jag kan inte förstå att du är borta.
idag fick jag se din dödsannons för första gången.
det blev mer verkligt då.
men samtidigt är det lika overkligt som för några veckor sedan.
kan bara inte förstå att du är borta ifrån oss.
vi älskar ju dig så sjukt mycket!
du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskade Dharma!
jag saknar dig så jävla mycket att det inte går att beskriva i ord.

tänker på alla fina stunder vi fick tillsammans.
när vi träffade varandra inne på psyk första gången.
jag bara visste att jag var tvungen att bli din vän!
och så blev det.
vi fann varandra direkt.
sen flyttade dom dig till mitt rum.
så där satt vi mittemot varandra och knöt våra armband och pratade dag in och dag ut.

älskar dig och saknar dig.
vila i frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar