torsdag 14 april 2011

102.

här sitter jag i soffan.
fryser och har ont i skallen som en annan idiot.
vaknat flera gånger inatt så har inte sovit bra alls.
sjukskrev mig från terapin idag, mådde skit när jag vaknade och gör det fortfarande.
hoppas jag slipper bli sjuk nu bara.
jag som ska börja "jobba" på måndag.

hoppas för allt i världen att det ska gå bra att gå tillbaks till arbete.
jag är så nervös så jag nästan skiter på mig.
vet inte vart jag ska ta vägen nästan.
ångest ångest ångest.
panik.
panik.
panik.
men det ska nog gå bra.
hoppas jag.
håll tummarna åt mig!

nä, nu ska jag äta frukost här.

1 kommentar:

  1. tycker du ska ta din första arbetsdag som den kommer, leva i nuet och fungerar det inte så gör det inte det och du får be om ytterligare sjukskrivning. bara att känna efter när du väl är där. kraaaaam och lycka till!

    SvaraRadera